گشت {{مثلا}} ارشاد!!!

نمیخوام شعار بدم...اما حقایقو باید دید...!!!

گشت {{مثلا}} ارشاد!!!

نمیخوام شعار بدم...اما حقایقو باید دید...!!!

تصمیم کودک دو ساله{یه نفر}

سلام...هه...سلام برا خداحافظی...

دیگه دوس ندارم اینو آپ کنم...و میخام یه چند روز بزارم باشتش بعد میحذفمش...

دلایل:

۱.حرفام تکراری شدن...۲.از بس اسم این مردیکرو اوردم خسته شدم...۳.حالم داره از سیاست به هم میخوره....۴.دلم واس ملت میسوزه.حس میکنم دارم کم کاری میکنم و این آزارم میده...

....

...

.......

..........

و کلی چیز میزه دیه...!

امروز۲۵آذر ۸۷ من دو سالم میشه...تولدم ۱۹ آذره ولی من دوسال  پیش تو همچین روزی به دنیا اومدم...حالااا بنا به دلایلی... به همین دلیل امروز یه نفرو میکشمو {{کودک دو ساله}}رو به دنیا میارم...

همیشه  به همه ی کسایی که سر میزدم خواهم زد:دی
شاید حالا یه وب خودمونی زدم ولی بالاخره هر چیزیو باید یه روز فاتحشو خوند....




هه...شاید برای آخرین بار اینجا بگم:



هام هام یا علی!!

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.hack-rap.blogsky.com

سلام
خوبی؟
وب خوبی داری
پیش منم بیا
منتظرتم

هه...

گیلاس دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

چرااااااااا؟؟
قول بده هر جا دوباره خواستی بنویسی آدرسش رو بدی
موفق باشی کودک ۲ ساله

هوویجوری:دی
الان میرم یه دونه بسازم...حتما.
هام هام!

نگار چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

به سلامت هوم هوم!P:

هام هام!

سیاست زده شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://siasatzadeh.blogsky.com

خیلی غم انگیزه
همیشه این قبیل اتفاقا ناراحتم میکنه
اگر به مسیری که داری توش حرکت میکنی اعتقاد داری نباید به این زودی صحنه رو ترک کنی
خدا این مردکو بگم چیکارش کنه که داره مملکتو همینجور به سمت رخوت و نا امیدی سوق میده
تا میتونید برا اسقاطش دعا کنید
امیدوارم از این تصمیمت بشیمون بشی و دوباره به این عرصه برگردی
یادت باشه نباید به جای حل مساله صورت مساله رو باک کرد!

من هنوز پاک نکردم اینو...ولی میدونی...آدم از بیگانه بخوره ناراحت نیمشه...چون بالاخره بیگانس...اما وقتی میشنوم مردم با ساز رضایت دمه ماهارو میبیننو بد گویی میکنن یه مقدار...هام هام!

آسمان آبی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://ebrahimi-h.blogfa.com

واقا سیاست معنایی دارد که در آن می توان پلیدی و دوز وکلک را حس کرد زیرا ما در کشورمان جز این از سیاست ندیدیم...


یا علی

هی...آره...کاش و ای کاششششش و اااااااااااای کاششششششش....
علی یارت!

اهم جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

می گم من همچنان منتظرم اتفاق جدیدی اینجا یا یه جایی این دورو برا بیفته!!!قرار نیس ؟!؟!؟!؟!؟!

مثلا چه اتفاقی؟

اهم چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

یه حرکتی صدایی پستی هام هامی(!)چه می دونم؟!!!!!!!یه کم تنبل شدیD:

اولا که شما؟هه...چه سواله خوبی:دی
دویومندشم که مگه نخوندی؟من دیگه اینجا نمینویسم...و به دلیله بعضی از مجججلات هم نمیتونم بگم کجا مینویسم...ولی مینویسم...عمرا واضح نبود:دی
بالاخره اگه سرم منت میزاشتیو خونندم بودی میدونستی من کجا مینویسم...
ولی بگه کی هستی دیگه؟؟؟؟؟؟؟باشه؟؟؟؟
هام هام!

اهم چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

:| هوم هوم

آها...
شناختمت...
البت فک کنم...
هام هام!

اهم پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

فک نکنم!

فک کنم:دی
هام هام!

چیاکو چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ http://talatomzi.blogsky.com/

باسلام
از وبلاگ پر محتوای شما بازدید کردم .برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . در صورت تمایل وقت گذاشته طی دیدار از وبلاگ من ، آمدگی خود را برای تبادل لینک و اطلاعات اعلام فرماید.
http://talatomzi.blogsky.com

هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد