گشت {{مثلا}} ارشاد!!!

نمیخوام شعار بدم...اما حقایقو باید دید...!!!

گشت {{مثلا}} ارشاد!!!

نمیخوام شعار بدم...اما حقایقو باید دید...!!!

حالااااااااا....!!!

به نام خالق هستی


سلام!!!!
این وب از اسمش پیداست که چی می خواد بگه!اول از همه بگم که منم مسلمونم"منم ایرانیم...
ببینید مشکله بد حجابی یا بی حجابی تو سطح اجتماع ما خیلی تابلو شده جوری که دکی محمود دربارش علنا"حرف میزنه...
حالا ما کلی برداشت میتونیم بکنیم ولی خب من نظر خودمو میگم چون وب خصوصیه...
به دلایل بوجود اومدن مشکل حجاب کاری ندارم که چرا جوونای ما دچارشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی خب حالا که پیش اومده چی کار کنیم؟
اصلا ما باید بدونیم هدفمون چیه؟میخایم ملتو به سبیل ا...هدایت کنیم یا این که بگیم چون ملت امکان داره شورش و بلوا کنن بیایم سرپوش اسلام بذاریم روشو غالب کنیم به ملت!!
یا میخایم **فرهنگسازی**کنیم؟!؟!
اگه برای اسلامه که تا اونجایی که من میدونم امر به معروف و نهی از منکر مراحلی داره که (آخرینش)برخورد فیزیکیه!!!
بذارین سوومیشو دوم بگم:!
ما شاا...صداوسیمای ایران خدای فرهنگسازیه!!!دیگه واسه سطل آشغالم کارکترایی میسازن که میلیارد ها خرجشه!از جیب ملتم میره تا فرهنگشون بره بالااااااا!!
به دلم موند یه بار داش سیا بیاد بگه چه تعریفی از حجاب و ترویج حجاب داریمممممم!!!
حالا میرسیم سر اصل مطلب!!!!گشت ارشاد!!!!
به به.چه کلمه شوشگلی!!
خب.اقاوخانوم گشت ارشاد!!از اسمتون معلومه که میخاین جوونایی رو که مججززل حجاب دارنو به راه راست هدایت کنین؟؟هم م!اخیییی!!چه فداکار!احتمالا از نوادگان {پتروس فداکار بزرگ}هستین. ننننه؟؟؟؟
الان یه اقا یا یه خانوم که مشکل حجاب داررو چه جوری ارشاد میکنین؟به کجا ارشاد میکنین؟
آیا با خرابیدن قیافش_خورد کردنه شخصیتش جلوی بقیه_از بین بردن آرامشش تو خیابون وهزارتا بلای دیگه سرش اوردن میتونین راه درستو نشونش بدین؟میتونین کمکش کنین؟اگه هدفتون ایجاد تنفر بین مردم از خودتونه واقعا"عالی کار کردین!!!
مگر اینکه خدایی نکرده به فکر مردم هم بودین!!!اصلا" بیاین یه امار بگیرین ببینین گشت ارشاد چه قدر حجابو نهادینه کرده؟!
منم بدم نمیاد وقتی راه میرم چهره زننده نبینم اما مگه زوره؟
دیگه خسته شدم...حتما نظر بدینو منو راهنمایی کنید!
آخرش با یه حرف از بنیان گذارانقلاب اسلامی (امام خمینی)تمومش میکنم:
شما حق ندارید حتی در گوش یک جانی که حکم اعدامش صادر شده است بزنید و اگر این کار را کردید او حق دارد در گوش شما بزند!!!!!Image and video hosting by TinyPic
نیازی به مثال نیست که بگم چه جوری با زور ملتو محجب میکنن.هه.چند وقت پیش داشت جلو ملت با آجر میزد تا موهای پسررو خراب کنه!بنده خدا نمیدونس با آب هم میتونه به هدفش برسه!شاید میخاسته با این کارش بگه {در مصرف آب صرفه جویی کنید}اینم یکی از هدفای تعالی گشت ارشاد دیگه!!!

ببخشید زیاد حرفیدم.منتظر نظراتونم.فارسیمم مزخرفه...

یا علی.
نظرات 6 + ارسال نظر
علی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

ایول دمت گرم.......

چاکریم...!

ye nafar dige! دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ

salam salam
awal in ke webloget mobarak
dovom inke khoshhalam yeki peida shod ke dar morede gashte ershad sohbat kone-bebakhsh Englsh minevisam manam mesle to farsim mozakhrafe! taze tazegia mabooram be khatere hamin farhangsazi sms farsi bezanaaaam pedaram daroomade!!!!!
amma dar morede gashte ershad bebin be nazare man asle kareshoon doroste ke ye barkhordi beshe ba kasaee ke harjoor deleshoon khas ra mioftan too khiaboona.hadafeshoon chi boode? ijade amniat bara mardom.man ye dokhtaram khob? vaghty tanha az kenare ye mosht pesare lat ba lebasao ghiafehaye najoor rad misham vaghean mitarsam .pas ba in kareshoon movafegham.amma mesle hamishe hadaf khoobe eja gande!!! ye mosh adame oghdei ro gozashtan vase inkar ke engar be deleshoon moonde boode in ghodrato dashte bashan ke be yeki gir bedaan va kasi ham natoone beheshoon chizi bege.shenidam yebar meydoone 7 tir mardomo ysoondan va tamame kisehashoono gashtan va dar morede hatta lebas ziram tpzih khastan ke chera kharidi bara ki kharidi koja mikhay bepoooooooooooooshi??!!!!!!!!va badam ke mardom be in kareshoon eteraz kardan polos gofte are are hagh ba shomas mamoorine ma takhallof kardan va be harime shoma tajavoz kardan hamin!!!!
age mikhan farhang sazi konan awal az kasaee shooroo konan ke mikhan maro ershad konan!! farhang ro awal bara oona besazan!!!!vaghty mamoore ghanoon takhallof mikone....??!!!!
badam.hamintor ke gofty amre be marooof marhale akharesh barkhorde fizikie ooonam na be daste har khari!!!!100001 rahe moasser voojood dare ke baes mishe ye nafar az paye motevajjehe eshtebahesh she.hamin dadash sia ke gofty yekishe.ya chi??masalan bian began ba mantegh ke chera mi gim badhejabi bade?gharb gerayi bade? nazare ma ineke in behtare chon tajribe gofte folane...rasty eslame maham gofte injoori be nafetoone....na in ke bekooboonan shakhshiate tarafo ta farhango toosh nahadine konan!!!yani mani ke 17 salame bishtare in aghayoon mifahmam bayad az koja shooroo konim??!!!!!!akhe mano az poshte triboon bekeshe paiin?:D:D:D:D:D:D khoshhalam kardi ba in harfat felan byeberin ye ketbe ravanshenasi baz konin bebinin zooor cheghad karsaze ????migan bache koochooliiam tanbihe fiziki nakonin chon badtar mishe!!!!!hala jameeeye maham rooz be rooz dare badtar mishe..lagheal age na too zaher..chon mitarsan...too baten az harchi eslame hame motenaffer mishan!!....ensan ye ghodrati dare be name ghodrate entekhab...vaghty azash ino migiran va zooroo behesh tahmil mikonan tavagho daran rooye khosh neshoon bedeo ershado hedayat beshe??!!!deghat kardi kasi nemiad

به به!!چه نظر پر پیمونی!!!
می دونی؟آدمارو میشه از حرفاشون شناخت.معلومه که آدم دانایی هستی و خوب فرق بد و خوب رو تشخیص میدی!!
حرفایی زدی که من میخاستم بزنم از این جهت این نظرو تا الان نظر برتر میدونم و...حرف حساب جواب نداره دیگه.
ممنونم!

فاکستان شیطان چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ http://www.kinderfeld.blogfa.com

سلام.اول نمی خواستم نظر بزارم ولی دیدم اینقدر خوب نوشتی و منطقی که حقش نیست نظر نزارم اینقدر بی مرام نشدیم هنوز.آقا خیلی کارت درسته خیلی با مطلبات حال کردم همه رو خوندم حرف حساب هم که حرفی توش نیست ادامه بده...این نظره هم هرچند انگیلیسی نوشته بود و خوندنش سخت بود ولی می ارزید خوشحالم که نسل آینده ی ما اینقدر فهمیده و کار درستن...در مورد گشت ارشاد هم هیچ نظری نمیدم چون من عادت کردم همیشه به عمق مسائل نگاه کنم...نظر شخصی من اینه که اینقدر نباید به مسائل ساده نگاه کرد مطمئن باشید اون یارویی که دستور تشکیل گشت ارشاد رو داده اینقدر آدم ساده ای نبوده که نفهمه اینکار درست نیست...و مسلما به خاطر اسلام هم این کارو نمی کنه...حرف و حدیث پشت پرده زیاده به قضایا سطحی نگاه نکنین تا واسه همچین معضلی بحث سطحی راه نندازین...من شخصا فکر می کنم اینا می خوان فقط خفقان ایجاد کنن می خوان مردم رو به لاک خودشون فرو ببرن مردم رو مشنگ و ترسو کنن و ذهن مردم رو درگیر حل یه مشکل ساختگی بکنن تا مردم مثلا دله دزدیهاشون رو نبینن و فقط در مورد گشت ارشاد حرف بزنن یعنی معضل تراشی واسشون بکنن که مردم به جای حل معضل بی کاری به معضل گشت ارشاد فکر کنن و بپردازن...و یه چیز دیگه من شاید همه قرآن رو نخونده باشم ولی به خدا که یقین دارم...خدا به بعضی از بنده هاش که از خودشون و زندگیشون نا امید شدن میگه لابد خدا هنوز بهتون امید داشته که هنوز زنده این.این حرف تقریبا مثل یه ضرب المثل شده حالا به نظرت موجه هست که به مسلمونا دستور بده اینجوری چندین نفر رو گردن بزنین؟اگه قراره ادم ها به خاطر گناهاشون گردن زده بشن که دیگه دنیا جایی واسه آزمایش پس دادن نیست....حالا یکی قتل می کنه قصاصش می کنن یعنی همان بلایی که سر یکی اورده برابرش رو سرش میارن ولی اگه یکی تو دولت کارشکنی کرده این رو که نباید گردن بزنن اونم با این شمار نجومی...اگه اینجوریه که صدام از همه مسلمون تره...من حرفت رو قبول دارم سیاست خیلی کثیفه و من رو خیلی دلزده می کنه...منتظر حضورت تو وبلاگم هستم.در مورد فوحش دادن هم منظورم این نیست که باید به هم فوحش بدیم منظورم این بود که این هم یه بخشی از ادبیات ما باید باشه چون ادبیات منعکس کننده ی دوران خودش هست و دنیای ما هم خیی کثیف و لجن شده اگه فوحشی وجود داشته باشه که بتونه مثلا این قتل و کشتار احمدی نژاد رو توصیف کنه مسلما گفتنش از هر کار درست دیگه ای درست تره چون به هر حال واقعیات فوحش های مجسم هستن.

هم سلام...خوشحالم اومدی...من فردا به روز میکنم وبو...حرفات خیلی ایده بهم داد...تو مطلبای جدید تر از خجالتت میام بیرون...بازم ممنون.

نگار سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

با سلام
جامعه ما اسلام رو با سیاست قاطی می کنه چون می دونه که در غیر این صورت محاله به هدفش برسه جایی خوندم که در زمان پیامب حجابی وجود نداشت و از آنجایی رایج شد که انصار و مهاجرین به مکه رفتن و برای اینکه شناخته بشن رو سراشون قبای سبز انداختن (البته حجاب نه به شکل امروزی )به نظر من هر کس با اعمال خودش مجازات خواهد شد و در قبر من احمدی نژاد رو نمیگذارن که عذاب منو بکشه پس من مسئولم ونیازی نیست کسی به خاطر اینکه من بهشتی بشم جماعت رو به خون بکشه برای آسایش من فقر و فحشارو کنترل کنه گرانی رو سامان بده و حجاب رو عامل فساد ندونه چون حجاب به شکل امروزی خودش فساد به بار میاره من خودم محجبه هستم ولی به میل خودم انتخاب کردم و نیازی نمی بینم با کتک خواهر کوچیکمم چادر کنم مرسی

خدارو شکر...واقعا خداروشکر که آدم میبینه اینا حرف من یا امثال من یا یه قشر خاص نیست...همه دارن مینالن...همه...!ممنون

نازی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام یه چی بگم بخندی اینو تو وبلاگت بزار : منو واسه سومین بار هفته ی پیش ارشاد گرفت .......... اون جنده ی ارشاد که مشخصات می‌نوشت گفت فامیلیت چیه؟ گفتم حاجی زاده . گفت:با کوم ح ه می نویسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین جواب میدم نظرتو...خیلیم ممنونوم...باور کن خومم آدم خوب دهنی نیستم اما دوس ندارم یا فحش برم جلو...فحش هم جا داره...اما اینجا نه...ایشالا دیگه به جن.......د..................؟ های گشت ارشاد فحش ندیم:دی

Fati پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

هیچ جا نرفته...همین جاس...اما نیاز داره...به قدرت...به بروز...به شجاعت...
هام هام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد